Bent u niet tevreden over uw contact met de huisartsenpost? Laat het ons weten.
Wij stellen het op prijs wanneer u, indien u ontevreden bent over ons, dit eerst met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede kunnen wij proberen dit voor u op te lossen.
Waar kunt u met uw klacht naar toe?
U kunt uw klacht via het klachtenformulier indienen.
Mocht dit niet lukken dan kunt u uw klacht per post sturen. Het is daarbij belangrijk dat u aangeeft over wie de klacht gaat (naam en geboortedatum). U kunt de klacht sturen aan:
Huisartsenposten Schievliet
T.a.v. Klachtenfunctionaris
Vlietlandplein 2
3118 JH Schiedam
Is uw klacht over uw huisarts met hulp van de klachtenfunctionaris niet naar tevredenheid verholpen? Dan kunt u de klacht indienen bij de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg. Uw klacht wordt dan een geschil. U kunt het formulier hier invullen: https://www.skge.nl/indienen-geschil.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.
Meer informatie vindt u in de SKGE folder klacht huisartsenzorg (download pdf bestand).