• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Huisartsenposten Schievliet

Huisartsenposten Schievliet

Huisartsenposten Schievliet

 
Bel 112
als iedere seconde telt
  • Huisartsenposten
    • Huisartsenpost Delft
    • Huisartsenpost Schiedam
  • Patiënteninformatie
    • Zelfzorg
    • Huisregels
    • Tarieven
    • Landelijk Schakelpunt
    • Kindermishandeling en huiselijk geweld
  • Veelgestelde vragen
  • Organisatie
    • Vacatures
    • Heeft u een compliment?
    • Heeft u een klacht?
    • Privacyverklaring
    • Cliëntenraad
    • Kwaliteit
    • Jaarverslagen HAP Schievliet
    • Wet normering topinkomens
  • English
 

Levensbedreigende situatie?
Bel altijd 112

Home » HAP Schiedam » Heeft u een klacht?

Heeft u een klacht?

Bent u niet tevreden over uw contact met de huisartsenpost? Laat het ons weten.

Wij stellen het op prijs wanneer u, indien u ontevreden bent over ons, dit eerst met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede kunnen wij proberen dit voor u op te lossen.

Waar kunt u met uw klacht naar toe?

U kunt uw klacht via het klachtenformulier indienen.

Mocht dit niet lukken dan kunt u uw klacht per post sturen. Het is daarbij belangrijk dat u aangeeft over wie de klacht gaat (naam en geboortedatum). U kunt de klacht sturen aan:

Huisartsenposten Schievliet
T.a.v. Klachtenfunctionaris
Vlietlandplein 2
3118 JH Schiedam

Is uw klacht over uw huisarts met hulp van de klachtenfunctionaris niet naar tevredenheid verholpen? Dan kunt u de klacht indienen bij de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg. Uw klacht wordt dan een geschil. U kunt het formulier hier invullen: https://www.skge.nl/indienen-geschil.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie vindt u in de SKGE folder klacht huisartsenzorg (download pdf bestand).

Primaire Sidebar

Klachtenformulier

Footer

  • Privacy & cookies
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Extranet HAP NWN
  • Extranet HAP Delft