• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Huisartsenposten Schievliet

Huisartsenposten Schievliet

Huisartsenposten Schievliet

 
Bel 112
als iedere seconde telt
  • Huisartsenposten
    • HAP Delft
    • HAP Nieuwe Waterweg Noord
  • Patiënten informatie
    • Coronavirus
    • Zelfzorg
    • Huisregels
    • Tarieven
    • Landelijk Schakelpunt
    • Kindermishandeling en huiselijk geweld
  • Veelgestelde vragen
  • Organisatie
    • Vacatures
    • Heeft u een compliment?
    • Heeft u een klacht?
    • Privacyverklaring
    • Cliëntenraad
    • Kwaliteit
    • Jaarverslagen HAP Schievliet
    • Wet normering topinkomens
  • Extranet
    • Extranet HAP NWN
    • Extranet HAP Delft
  • English
 

Levensbedreigende situatie?
Bel altijd 112

Home » Waarom duurt het soms zo lang voordat ik de iemand aan de lijn heb?

Waarom duurt het soms zo lang voordat ik de iemand aan de lijn heb?

5 december 2019 by

Met name op zaterdag en zondag kan het erg druk zijn. Er zijn overdag en ’s avonds vier triagisten die uw telefoontjes beantwoorden. Een gesprek waarbij de triagist zal uitvragen wat er precies aan de hand is, eventueel uitleg en advies zal geven of een afspraak zal maken, kan soms lang duren. Het kan dus voorkomen dat iedereen tegelijk in gesprek is. Mocht dit zo zijn, dan wordt u “in de wacht” gezet. Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, is het zinvol om de geboortedatum, de naam en de verzekering van diegene waarvoor u belt bij de hand te hebben. Toets alleen bij levensbedreigende situaties een 1 in, u wordt dan direct doorgeschakeld naar de spoedlijn. Wij verzoeken u geduldig af te wachten.

Gerelateerde vragen

  • Ik heb om 14.00 uur een afspraak gekregen. Toch heb ik een uur moeten wachten voor ik aan de beurt was. Hoe komt dat?

Primaire Sidebar

Voordat u belt, doorloop eerst deze vragen

Wij voorzien u direct van advies.

Start

Footer

  • Privacy & cookies
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Extranet HAP NWN
  • Extranet HAP Delft