Sommige patiënten vragen zich af waarom een verslag van hun bezoek aan de huisartsenpost (HAP) automatisch wordt doorgegeven aan hun eigen huisarts.
Algemeen
U wilt uw mening geven?
Een week nadat u de Huisartsenpost heeft bezocht, kunt u worden gebeld. Wij stellen u dan wat vragen over uw bezoek. Met uw ervaringen kunnen wij de
Voor welke klachten bel ik de huisartsenpost?
Om te zorgen dat de huisartsenpost goed bereikbaar is en blijft, willen wij u vragen om alleen contact met de huisartsenpost op te nemen als u met
U belt en dan?
U krijgt een goed opgeleide en ervaren triage-assistent aan de lijn. Bij voorkeur spreken wij de patiënt zelf aan de telefoon. Belt u voor iemand
Wat zijn de huisregels?
Spoed gaat altijd voorWij proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen, maar de ernst van de klacht is leidend. Het kan daarom voorkomen dat een
Ik heb een visite aangevraagd, maar de arts kwam pas na drie kwartier. Hoe komt dat?
Op de huisartsenpost is een arts aanwezig die dienst doet als zogenaamde visite-arts. Het kan natuurlijk voorkomen dat er een aantal visites tegelijk
Waarom een spoedpost en hoe werkt het?
Wat is spoedzorg?Bent u onverwacht acuut en ernstig ziek geworden? U kunt niet wachten op een gewone afspraak en u hebt direct medische hulp